top of page
Szukaj

Montessori dla maluchów- moja seria "Poznaję świat"

Zaktualizowano: 6 wrz 2023

W wakacje swoją premierę miały trzy kartonowe książki dla maluszków: "Moje emocje", "Ubieram się" oraz "Życie na wsi" wydane przez Zieloną Sowę.

Książki można zakupić we wszystkich księgarniach internetowych, a stacjonarnie na przykład w Empiku, gdzie zresztą znalazły się w pierwszej "50" najchętniej kupowanych książek miesiąca w kategorii najnajów, za co jestem bardzo wdzięczna.

Zerknijcie ze mną do środka!


"Życie na wsi"



"Moje emocje"



"Ubieram siÄ™"



Śliczne ilustracje Katarzyny Zielińskiej i białe, nie przytłaczające tło sprawiają, że książki są czytelne już dla maluchów i można z powodzeniem czytać je z nimi zarówno po obrazkach, jak i używając do tego mojego tekstu ;) Na dniach pokażę Wam, jak ja czytałam tego typu pozycje z moimi Molikami.


Bardzo się cieszę, że Wydawnictwo zaprosiło mnie do stworzenia tej serii. Są cudnie wydane, a fakt, że zachwycił się nimi nawet mój tata który zapewnił, że na pewno kupiłby je trafiając na nie w księgarni (bo ich cena- około 15 zł. to trochę ponad lody w obecnych czasach- dlatego nawet nie ma co się zastanawiać- to Jego słowa) sprawił, że z przyjemnością biorę je do ręki i Wam również je polecam.

Z tyłu na okładkach przysiadł nasz molik z akcji #WoleMole- i nie bez przyczyny. Czytanie od pierwszych dni, tygodni życia maluszka, i to książek dostosowanych treścią do jego możliwości poznawczych oraz koncentracji i skupienia, jest jednym z największych kapitałów, akie możemy mu dać na przyszłość. Mówiłam o tym nie raz w szkołach rodzenia, na konferencjach dla nauczycieli oraz rodzicom na spotkaniach w żłobkach i bibliotekach. Czytajmy dzieciom! Uczmy je miłości do książek. To najprostszy sposób na uczynienie naszego oraz ich życia lepszym.



A tutaj film, na którym pokazuję, jak czytać z najnajami.




32 wyświetlenia0 komentarzy
bottom of page